Kundcase

Logotyper, lanseringsmaterial och appdesign på uppdrag av Teleste
Teleste är ett av världens största företag inom kommunikations- och informationslösningar i publika miljöer. Sedan 2016 har företaget ökat sina satsningar i Sverige och ohappa har hjälpt till inom flera olika områden som till exempel logotyper, broschyrer, presentationer och design av den nya appen NOC.
Läs mer
Logotyper, lanseringsmaterial och appdesign på uppdrag av Teleste
Teleste är ett av världens största företag inom kommunikations- och informationslösningar i publika miljöer. Sedan 2016 har företaget ökat sina satsningar i Sverige och ohappa har hjälpt till inom flera olika områden som till exempel logotyper, broschyrer, presentationer och design av den nya appen NOC.
Läs merImplementering av webinarplattform på uppdrag av Senseair
Covid-19 har skapat stora förändringar i samhället och tvingat företag världen över till nya arbetsrutiner. I sökandet efter nya sätt att interagera med sina kunder och skapa kundengagemang, valde Senseair att vända sig till ohappa.
Läs mer

Implementering av webinarplattform på uppdrag av Senseair
Covid-19 har skapat stora förändringar i samhället och tvingat företag världen över till nya arbetsrutiner. I sökandet efter nya sätt att interagera med sina kunder och skapa kundengagemang, valde Senseair att vända sig till ohappa.
Läs mer
För ett starkare och gemensamt varumärke
När ELE stod inför omstrukturering fick ohappa i uppdrag att utveckla varumärket och tydliggöra träkoncernens position på marknaden.
Läs mer
För ett starkare och gemensamt varumärke
När ELE stod inför omstrukturering fick ohappa i uppdrag att utveckla varumärket och tydliggöra träkoncernens position på marknaden.
Läs merÖkad tillgänglighet och spridning av Magasin Hälsingegårdar
ohappa har under 2020 tagit fram den tredje utgåvan av Magasin Hälsingegårdar och även lanserat en webbplats för magasinet som ger möjlighet till ökad tillgänglighet och spridning av innehållet.
Läs mer

Ökad tillgänglighet och spridning av Magasin Hälsingegårdar
ohappa har under 2020 tagit fram den tredje utgåvan av Magasin Hälsingegårdar och även lanserat en webbplats för magasinet som ger möjlighet till ökad tillgänglighet och spridning av innehållet.
Läs mer
Lansering av ny webbsida för Huddig
ohappa fick uppdraget att designa och utveckla en ny webbsida för Huddig. Målet var att skapa en ökad överblick av de många tillval och den utrustning som finns till en HUDDIG samt visa maskinens många användningsområden.
Läs mer
Lansering av ny webbsida för Huddig
ohappa fick uppdraget att designa och utveckla en ny webbsida för Huddig. Målet var att skapa en ökad överblick av de många tillval och den utrustning som finns till en HUDDIG samt visa maskinens många användningsområden.
Läs merDellenMejeriet först i världen att lansera komplett sortiment med Miljömärkningen Svanen
När DellenMejeriet i Delsbo blev tillfrågade av Tetra Pak om de ville bli först i världen med en ny typ av förpackning, var svaret självklart. Då vi på ohappa tidigare hade gjort designen på de tidigare förpackningarna så fick vi även uppdraget att designa de nya.
Läs mer

DellenMejeriet först i världen att lansera komplett sortiment med Miljömärkningen Svanen
När DellenMejeriet i Delsbo blev tillfrågade av Tetra Pak om de ville bli först i världen med en ny typ av förpackning, var svaret självklart. Då vi på ohappa tidigare hade gjort designen på de tidigare förpackningarna så fick vi även uppdraget att designa de nya.
Läs mer
Produktlansering av Spendrups vattenlösning Linné
Inför lanseringen av Spendrups vattenlösning Linné fick ohappa uppdraget att ta fram digitalt och tryckt material, som förklarar vilka fördelar Linné ger Spendrups restaurangkunder.
Läs mer
Produktlansering av Spendrups vattenlösning Linné
Inför lanseringen av Spendrups vattenlösning Linné fick ohappa uppdraget att ta fram digitalt och tryckt material, som förklarar vilka fördelar Linné ger Spendrups restaurangkunder.
Läs merFilmen som gör att det drar i mungiporna och värmer i hjärtat
För att presentera Hälsinglands Sparbanks koncept ”Vi ger tillbaka” på ett lättsamt och roligt sätt, producerade ohappa en film med hjälp av en minst sagt blandad kavalkad som skymtas i rutan...
Läs mer

Filmen som gör att det drar i mungiporna och värmer i hjärtat
För att presentera Hälsinglands Sparbanks koncept ”Vi ger tillbaka” på ett lättsamt och roligt sätt, producerade ohappa en film med hjälp av en minst sagt blandad kavalkad som skymtas i rutan...
Läs merKan vi hjälpa er med något?
