Strategi & Planering
I digitaliseringens tidevarv är det viktigare än någonsin med ordning och reda. Med en bra plan får du överblick och ordning på var du ska lägga dina resurser, vilka delar i marknadsarbetet som är prioriterade och hur du kan följa upp förväntade resultat. Nedan hittar du några av våra framgångsrika paket inom Strategi och Planering.

Kommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategin är själva ryggraden i ett företags kommunikation. Den berättar vilka övergripande budskap, kanaler och målgrupper som är prioriterade och hur företaget ska utveckla sin kommunikation, både internt och externt.
Läs mer
Kommunikationsstrategi
Kommunikationsstrategin är själva ryggraden i ett företags kommunikation. Den berättar vilka övergripande budskap, kanaler och målgrupper som är prioriterade och hur företaget ska utveckla sin kommunikation, både internt och externt.
Läs merDigital strategi
En digital strategi är din guide i den digitala djungeln. Den är ett stöd för hur du ska lägga upp arbetet med digital närvaro och marknadsföring för att se ett tydligt resultat och ökad försäljning.
Läs mer

Digital strategi
En digital strategi är din guide i den digitala djungeln. Den är ett stöd för hur du ska lägga upp arbetet med digital närvaro och marknadsföring för att se ett tydligt resultat och ökad försäljning.
Läs mer
Plan för sociala medier
Har du kommit igång med sociala medier, men känner att det är svårt att får överblick av vad det ger? Resultatet är lite ojämnt och målstyrningen lite otydlig? Då har du hamnat rätt.
Läs mer
Plan för sociala medier
Har du kommit igång med sociala medier, men känner att det är svårt att får överblick av vad det ger? Resultatet är lite ojämnt och målstyrningen lite otydlig? Då har du hamnat rätt.
Läs merMarknadsstöd – bra för lönsamheten?
Vi tror att många företag skulle kunna gå bättre om de tog någon form av extern hjälp med marknadsföringen. Vår spaning är att de flesta företag har det ganska rörigt på marknadsavdelningen. Många marknadsansvariga behöver ett bollplank lika mycket som de behöver en byrå, någon som fattar hur affärsverksamheten fungerar, som kan ge råd, som tar tag i saker och reder upp surdegar när det behövs. Där har du oss på ohappa i ett nötskal.
Läs mer

Marknadsstöd – bra för lönsamheten?
Vi tror att många företag skulle kunna gå bättre om de tog någon form av extern hjälp med marknadsföringen. Vår spaning är att de flesta företag har det ganska rörigt på marknadsavdelningen. Många marknadsansvariga behöver ett bollplank lika mycket som de behöver en byrå, någon som fattar hur affärsverksamheten fungerar, som kan ge råd, som tar tag i saker och reder upp surdegar när det behövs. Där har du oss på ohappa i ett nötskal.
Läs merBehöver ni hjälp med företagets strategi och planering?
