Hur nöjda är era kunder, egentligen?

Ohappa Kontaktbild Jannica
Annica Jansson, Content Manager på ohappa
23 januari 2024


En kundundersökning är ett oerhört användbart verktyg för att ta reda på vad era kunder tycker om era tjänster/produkter och er som leverantör. Feedbacken från era kunder kommer att ge er värdefulla insikter för att kontinuerligt förbättra ert erbjudande, öka kundlojaliteten och stärka er position på marknaden.
Hur Nöjda Är Dina Kunder 02

Med en undersökning i ryggen är det lättare att ta rätt beslut. Det är inte en magkänsla eller en medarbetares personliga gissningar – det är fakta, direkt från hästens mun. Höga nivåer av kundnöjdhet indikerar en högre sannolikhet för att rekommendera er som leverantör och fortsätta köpa era tjänster eller produkter. Samtidigt kommer lägre nivåer ge er värdefulla insikter i vad era kunder tycker om de områden som behöver förbättras, och ni kan arbeta fram bättre lösningar och erbjudanden, och behålla era kunder.

Vad behöver du veta för att inte förlora mark? Vi hjälper dig gärna genom hela processen, från smart sammansatta frågepaket till analyserande resultatrapporter, med möjlighet att bryta ner och jämföra olika kriterier som ger dig goda insikter att jobba vidare med på er utvecklingsresa.

 

 

Hör av dig om du vill veta mer!

 

Avatar

Marica Rastad

Projektledare

073-086 28 01 marica@ohappa.se
Avatar

Anna Engman

Projektledare

073-983 48 99 anna@ohappa.se

Fler nyheter

Ohappa Bloggbild Ledningsgruppsdagen 2024 02
Ohappa Logo SOME
ohappa
15 januari 2024

Du missar väl inte Ledningsgruppsdagen i Stockholm den 1 februari?

Ledningsgruppsdagen lyfter det viktigaste för en ledningsgrupp, teamutveckling, ekonomiska insikter, strategiskt tänkande och – inte minst –...

Nyhet Event
Ohappa Bloggbild Produktionsled 02
Ohappa Logo SOME
ohappa
6 februari 2024

Vi söker en till produktionsledare

Som produktionsledare arbetar du nära både kunder och medarbetare på ohappa. Tillsammans med kundansvarig projektledare ansvarar du för att ...

Bli en av oss