Hur nöjda är era kunder, egentligen?

En kundundersökning är ett oerhört användbart verktyg för att ta reda på vad era kunder tycker om era tjänster/produkter och er som leverantör. Feedbacken från era kunder kommer att ge er värdefulla insikter för att kontinuerligt förbättra ert erbjudande, öka kundlojaliteten och stärka er position på marknaden.

Med en undersökning i ryggen är det lättare att ta rätt beslut.

Det är inte en magkänsla eller en medarbetares personliga gissningar – det är fakta, direkt från hästens mun. Höga nivåer av kundnöjdhet indikerar en högre sannolikhet för att rekommendera er som leverantör och fortsätta köpa era tjänster eller produkter. Samtidigt kommer lägre nivåer ge er värdefulla insikter i vad era kunder tycker om de områden som behöver förbättras, och ni kan arbeta fram bättre lösningar och erbjudanden, och behålla era kunder.

Vad behöver du veta för att inte förlora mark? Vi hjälper dig gärna genom hela processen, från smart sammansatta frågepaket till analyserande resultatrapporter, med möjlighet att bryta ner och jämföra olika kriterier som ger dig goda insikter att jobba vidare med på er utvecklingsresa.

Illustration av en kundundersökning

En kundundersökning ger er värdefulla insikter om vad era kunder egentligen tycker.

Föregående
Föregående

Kunduppdrag – spela in utbildningsfilm

Nästa
Nästa

Lär känna ohappas nya operativa chef – Olof Vestling