Med en undersökning i ryggen är det lättare att ta rätt beslut. Det är inte en magkänsla eller en medarbetares personliga gissningar – det är fakta, direkt från hästens mun. Höga nivåer av kundnöjdhet indikerar en högre sannolikhet för att rekommendera er som leverantör och fortsätta köpa era tjänster eller produkter. Samtidigt kommer lägre nivåer ge er värdefulla insikter i vad era kunder tycker om de områden som behöver förbättras, och ni kan arbeta fram bättre lösningar och erbjudanden, och behålla era kunder.
Vad behöver du veta för att inte förlora mark? Vi hjälper dig gärna genom hela processen, från smart sammansatta frågepaket till analyserande resultatrapporter, med möjlighet att bryta ner och jämföra olika kriterier som ger dig goda insikter att jobba vidare med på er utvecklingsresa.
Ledningsgruppsdagen lyfter det viktigaste för en ledningsgrupp, teamutveckling, ekonomiska insikter, strategiskt tänkande och – inte minst –...
Som produktionsledare arbetar du nära både kunder och medarbetare på ohappa. Tillsammans med kundansvarig projektledare ansvarar du för att ...