Aktuellt

ohappa - certifierad Google Partner

Google Partner är en benämning som Google använder för reklambyråer, specialister på digital marknadsföring eller andra digitala konsulter som är certifierade av dem för att administrera och hantera AdWords-konton. För att bli Google-partner krävs att man klarar av ett antal prov som bevisar att man är expert på hur man bäst använder Googles verktyg och kanaler. Något som ohappa nu gjort.

Läs mer

Säg hej till Molly!

Mitt namn är Molly och jag har precis påbörjat min nio veckors långa praktik här på Ohappa!

Läs mer

Uppdrag för Svenska kyrkan

I höstas fick ohappa i uppdrag att bistå Hudiksvallsbygdens församling att ta fram en mall för deras församlingsmagasin.

Läs mer

NY WEBBSIDA FÖR BRUKS SIWERTELL

Önskemålet från kund var att positionera BRUKS SIWERTELL som en stor global aktör med mycket muskler, bred produktportfölj och lösningar för flera olika verksamhetsområden.

Läs mer

Välkommen Moa

Vi välkomnar Moa Sundfors som under 10 veckor kommer göra sin praktik här hos oss.

Läs mer

GRATTIS TELESTE TILL EN LYCKAD LANSERING!

Teleste är ett av världens största företag inom publika informationsskärmar och den 31 oktober lanserade företaget sitt nya säkerhetskoncept Connected Zone på Fotografiska i Stockholm.

Läs mer

NY WEBBSIDA ÅT MONITOR

I början av 2018 hörde Monitor av sig till ohappa. De ville bygga om sin webbsida men ville ha extern hjälp att sätta struktur/innehåll, ta fram förslag på grafisk form samt utveckla moduler till webbsidan. Önskemålet från Monitor var att de själva skulle kunna bygga sin webbsida utifrån färdiga moduler med olika funktioner och grafisk utformning.

Läs mer

Ny webbsida för Senseairs alkoholsensor

Önskemålet från kund var en webbsida som på ett enkelt och tydligt sätt förklarar Senseairs alkoholsensor Safe Start, företagets olika paketlösningar samt hur sensorn kan tillämpas för olika branscher. Webbsidan ska bygga och skapa förtroende för varumärket och samtidigt fungera som ett effektivt säljstöd för säljkåren.

Läs mer