Aktuellt

Ny webbsida för Senseairs alkoholsensor

Önskemålet från kund var en webbsida som på ett enkelt och tydligt sätt förklarar Senseairs alkoholsensor Safe Start, företagets olika paketlösningar samt hur sensorn kan tillämpas för olika branscher. Webbsidan ska bygga och skapa förtroende för varumärket och samtidigt fungera som ett effektivt säljstöd för säljkåren.

Läs mer

Hudiksvall framför storstan

På ohappa har vi några medarbetare som gjort det aktiva valet att flytta från en större stad till Hudiksvall. Niël Swart, vår nyaste medarbetare här på ohappa, är en av dem.

Läs mer

ohappa är nu Umbracopartner

ohappa använder huvudsakligen webbpubliceringsverktyget Umbraco när vi utvecklar webbsidor. Vår webbutvecklare Adam Nilsson är Umbraco Certified Expert sedan tidigare och för ett par veckor sedan genomförde även vår andra webbutvecklare Emma Rådbom sin tredje och sista utbildning i Umbraco för att få bli Certified Expert. I och med det är ohappa nu en Umbraco Registred Partner.

Läs mer

Ny webbsida åt Sveriges bästa golfpro!

Fråga vilken golfare som helst om vilken som är Sveriges mest ikoniska golfbana och du får med all sannolikhet svaret – ”Ullna Golf Club utanför Stockholm”. Därför kändes det extra roligt när klubbens Head Pro, Henrik "Hempa" Lundqvist valde ohappa som sin digitala webbyrå.

Läs mer

Ooops! Vi sprang lite för långt

Inför årets upplaga av Blodomloppet i Hudiksvall gav vi löftet att springa 1 kilometer extra för varje ny blodgivare som anmälde sig under tävlingsdagen.

Läs mer

Bli blodgivare den 14 juni – vi springer 1 km extra!

Den 14 juni firas Internationella Blodgivardagen då blodgivare världen över tackas för deras ovärderliga insats. Syftet med dagen är även att uppmärksamma behovet av fler blodgivare och därför vill ohappa slå ett extra slag för att få ännu fler att anmäla sig.

Läs mer