Håll koll på kostnaden – välj ett kommunikationspaket

Nu kan du välja en av våra paketlösningar för din kommunikation. Genom att välja ett kommunikationspaket kan du som beställare enklare hålla koll på kostnaden och följa den budget som finns för företagets kommunikation. Och du väljer själv vilka kompetenser du behöver – när du behöver dem.

Vad kostar det?

Vi jobbar normalt mot en budget med våra kunder, det vill säga vi gör en avräkning av arbetade timmar mot månadens budget. Och det är här våra kommunikationspaket kommer in. Vi har tagit fram tre vanligt förekommande budgetexempel som vi tror kan hjälpa dig att enklare förstå vad du får och vad det kostar inom ramen för vad du behöver. Välj mellan 30, 60 eller 90 tkr/månad.

Här kan du läsa mer om våra kommunikationspaket ≫

Vad får man?

När du anlitar oss får du hela byråns resurser, d.v.s att alla våra experter samarbetar kring ditt företag och bidrar med olika kompetenser och idéer (jämför detta med om du har en anställd person som är marknadsansvarig, och som förväntas hinna göra allt det vi på byrån gör).

Vi på byrån säkerställer att kvaliteten blir perfekt, att företagets grafiska profil efterlevs och att varumärket låter som det ska (ja, varumärken låter faktiskt olika). Vi bidrar även med kreativitet som lyfter ditt varumärke ytterligare ett snäpp. Vi blir din externa marknadsavdelning ”på kran”, som vi brukar säga.

Kort sagt – du får flera personers kompetens, hantverk och kreativitet för priset av en anställd.

Vad behöver du?

Du väljer själv vilka kompetenser du behöver – när du behöver dem. Det kan till exempel vara att du behöver göra ett omtag kring ditt varumärke, hjälp med att skriva inlägg till sociala medier eller till en blogg, designa en ny logga, fotografering, filmning, hålla ett webbinarium, bygga en mässmonter, beställa nya profilkläder, rekrytera ny personal, fila på ditt arbetsgivarvarumärke eller ta fram en idé för en ny kampanj. Eller något helt annat som faller inom ramarna för företagets kommunikation. Listan kan göras lång med vad du kan beställa.

Vill du veta mer, kontakta oss så kollar vi tillsammans på vad just du behöver. Svårare än så behöver det inte vara.

Föregående
Föregående

När satte du på dig kundglasögonen senast?

Nästa
Nästa

PowerPointen – så kan den bli bättre